niedziela, 8 czerwca 2014

Patryk Kumór Gliwice ♥

Hej hej hej ♥

Wczorajszy dzień był... idealny! Rano pojechałam na zlot do Katowic, około 14.00 kiedy siedziałyśmy w McDonaldzie i przeglądaliśmy Facebooka nagle zobaczyłyśmy post na grupie Armii Patryka Kumóra. Patryk napisał tam, że będzie dzisiaj na dniach Gliwic o 19.00 i zagra krótki koncert oraz jakiś mały zlot. Od razu sprawdziłyśmy autobus tam. Jechałyśmy w totalnym skwarze ponad godzinę, ale na prawdę było warto. Spełniłam jedne z największych marzeń na totalnym spontanie - byłam na scenie, mam zdjęcie z nim, przytuliłam go. Po prostu  najlepiej! ♥

Kilka zdjęć:

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarze, każdy motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj a ja postaram się odwdzięczyć ♥ Wchodzę w każdy pozostawiony link bez zbędnego spamu