czwartek, 5 czerwca 2014

Holidays ♥


Hej!Na początku chciałam przeprosić za długą nieobecność, ale nie miałam żadnego pomysłu czym mogę się z wami podzielić, aż w końcu wymyśliłam :D

Ze względu na zbliżające się wakacje, postanowiłam opowiedzieć Wam o moich planach.

Więc na pewno chcę odwiedzić Warszawę
, to jest w moich planach już od bardzo dawna tylko zawsze coś stawało na przeszkodzie :/

Moi rodzice chcą jechać do Bułgarii, nie jest to pewne, ale jeśli pojadą to zabiorę się z nimi :D

Mam zamiar częściej jeździć do Katowic do Weroniki i Sandry ♥

Na tydzień do Sandry do Będzina razem z Durło ♥

No, a resztę pewnie spędzę w Bielsku ze znajomymi :)

Mam też w planach kilka koncertów Dawida Kwiatkowskiego, no ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

____________________________________________________________________________________

Ostatni weekend spędziłam bardzo fajnie. W sobotę byłam w Katowicach na zlocie Kwiatonators, a w niedzielę przyjechała do mnie Weronika i Sandra ♥
Kilka zdjęć z jak najbardziej udanego weekendu:






2 komentarze:

  1. Też chciała bym być na zlocie Kwiatona tors ;(
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://picture-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No i widzimy się znowu w sobotę hahah♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, każdy motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj a ja postaram się odwdzięczyć ♥ Wchodzę w każdy pozostawiony link bez zbędnego spamu