wtorek, 6 maja 2014

Hej ♥

Witam Was ponownie :)
Trochę Was przybyło od ostatniego razu, z czego bardzo się cieszę i dziękuję! ♥

No więc, majówka niestety się już skończyła... Trudno było mi wrócić do szkoły po tak długiej nieobecności, ale dałam radę.
Nie wierzę, że tak szybko minął mi ten rok szkolny... Pamiętam rozpoczęcie roku jakby to było wczoraj, a tu już minęło ponad 8 miesięcy! Niestety, koniec roku szkolnego wiąże się z poprawkami, zaliczeniami... A sprawdzianów już mam zapowiedzianych chyba 5! Nie wiem jak sobie z tym wszystkim poradzę.

Majówka minęła mi bardzo miło. Tak jak pisałam w ostatnim poście, w piątek pojechałam do Katowic, lecz jeszcze wcześniej z środy na czwartek nocowałam u przyjaciółki Kasi LINK DO JEJ BLOGA, miałyśmy tyle planów... zdjęcia itd, ale jak zwykle skończyło się na tym, że tylko oglądnęłyśmy film, resztę czasu przesiedziałyśmy na Facebooku i innych portalach. Resztę dni spędziłam w domu z powodu świąt, ale nie narzekam. Czasem lubię zostać w domu, oglądnąć jakiś film, posłuchać muzyki. Czuję, że mi tego właśnie brakowało.

Teraz tylko czekać na wymarzone wakacje! ♥

A co tam u Was? Jak Wy spędziliście majówkę? :)


Macie kilka zdjęć z ostatnich dni :)


Zaraz wybieram się na spacer do parku z braćmi :) Porobię trochę zdjęć i w następnym poście Wam dodam :)


                                                                    Brat-Kubuś ♥


 

5 komentarzy:

  1. Ale masz słodkiego braciszka <3
    Obserwuję i zapraszam http://kolorowe-chmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki braciszek! *.*
    Śliczne zdjęcia, ja w piątek idę na nocowanie do przyjaciółki :P

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu tylko go schrupać :)
    Jeżeli chcesz wpadnij do mnie
    http://wszystko-jest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkiego masz tego brata haha ♥ Kocham :( <3

    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, każdy motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj a ja postaram się odwdzięczyć ♥ Wchodzę w każdy pozostawiony link bez zbędnego spamu