niedziela, 29 czerwca 2014

Moje sposoby na wakacyjną nudę

Hej kochani.W dzisiejszym poście jak wskazuję tytuł chciałabym podzielić się z Wami moimi sposobami na spędzanie wolnego czasu kiedy nie mam pojęcia co ze sobą zrobić. Osobiście uwielbiam oglądać filmy wszelkiego rodzaju, więc zawsze sobie coś włączam. Często też wychodzę na miasto ze znajomymi lub zabieram brata na spacer. To teraz tak bez owijania w bawełnę kilka filmów, które naprawdę przykuły moją uwagę.
                          


                                                                                   1.
        
Pierwszym filmem, chyba najlepszym jaki dotychczas obejrzałam jest "Ósmoklasiści nie płaczą"...
Film jest naprawdę warty obejrzenia, więc jeśli jeszcze go nie widziałaś/eś - obowiązkowo go oglądnij!


                                           
                                                                             2.


Kolejnym filmem jest "3 metry nad niebem". Co prawda pewnie większość z Was go już widziała, ale jest on naprawdę bardzo fajny i ciekawy. Godny podziwu. Druga część jest równie dobra-"Tylko Ciebie chcę".


      3.
Trzeci film to "Czas na miłość". Jest mega wciągający, kiedy go włączyłam poprostu musiałam obejrzeć do końca. Zdecydowanie polecam :)


Jeśli chodzi o filmy to te co wymieniłam wyżej najbardziej  mnie zainteresowały. Jak widzicie wolę filmy tak zwane "życiowe". Nie lubię oglądać fantastyki, nie interesuję mnie to. Ale no cóż o gustach się nie dyskutuje ;)

Kolejnym zajęciem jakim często zajmuję swój czas wolny to czytanie. Uwielbiam czytać prawie każdy rodzaj książek. Według mnie to idealne zajęcie podczas nudy.
Często oglądam również różne seriale czy rysuję.
No więc najczęściej zajmuję się rzeczami wymienionymi wyżej.

                                                                        Kilka zdjęć:


Książka pt: Cześć, księżniczko".


Z Sandrą.
 

Myślę, że to już tyle na dzisiaj. W następnym poście mam zamiar zrobić Summer tag, więc jeśli macie do mnie jakieś pytanie śmiało zadawajcie je w komentarzach, a ja odpowiem na każde :)

















8 komentarzy:

  1. oglądałam ''trzy metry nad niebem'' świetny film ;))
    ciekawy blog :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam film 3 metry nad niebem super film <3
    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :))) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/06/summer.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 metry nad niebem ♥ super blog :)

    http://gaaba-gaba-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super post :) http://best-lifee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również oglądałam Trzy metry nad niebem :)))

    zapraszam serdecznie:)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sposoby, jak mi się nudzi to idę na komputer albo oglądam tv :)
    Obs za Obs? Jeśli tak zacznij, a ja zrobię to samo! :)
    Skomentujesz mój nowy wpis? :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, zgadzam się, czytanie i oglądanie filmów to zdecydowanie najlepsze sposoby na nudę :)
    zapraszam do mnie:
    http://in-a-world-full-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też oglądałam "Ósmoklasiści nie płaczą". Cały czas przy nim ryczałam, ale film naprawdę godny obejrzenia. ;)
    Poza tym fajny blog, będę wpadać. ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, każdy motywuje mnie do dalszej pracy. Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj a ja postaram się odwdzięczyć ♥ Wchodzę w każdy pozostawiony link bez zbędnego spamu